13 Mayıs 2015 Çarşamba

Üst Dünyalı 1 .BOLUM



 ( GARİP )

Bugün günlerden cuma, okuldan çıkmayı bekliyorum eve giderken ne alacağımı düşünüp sabırsızlanıyorum. Zilin çalmasına tam 13 dakika var  ders matematik. Ne kadar kötü değil mi? Son ders ve matematik sıkıldım hatta sınıfta ayağa kalkıp yürümeye başladım dersi kaynatmak için hocaya saçma sapan sorular sormaya başladım ve son 3 dakika kalmış. 

Zaman daraldıkça daha fazla heycan yapıyorum çünkü evde beni bekleyen bir gizem var ve bu gizemi sizinle çözeceğim . Başka çarem yok sizde artık bana yardım etmek zorundasınız çünki sizde artık büyülendiniz. Yani bence öyle oldu:D sizce öyle olmadı mı ? Neyseki sonunda okuldan çıkmayı başardım .

 Arkadaşlar ve ben okulun en gözde gruplarından birisini oluşturuyoruz. Lise ortamı cidden farklı oluyormuş bunu anladım ve bu benim lisedeki 2. senem yani 10.sınıfım . Evin önüne geldiğimde ne alacaklarımı düşündüm ve bakkala girdim. Dışarıdan içerde bakkalcı amcanın olduğunu görmüştüm ama içeri girdiğimde dükkan boştu. Şaşırdım çünki bakkala girerken görmüştüm , üstelik bana gülümsemişti bende gülerek bakkala girdim. Girdiğimde yoktu ama ses duydum arkamdaydı döndüğümde duvarda yazılı olan yazıyı gördüm..
 Mutlu musun ?? (Happy? ) .


Şok olmuştum!! Yazı kanla yazılmış ve bakkal amca içerde değil. Bakkaldan koşarak çıktım ve direk eve gittim. Olayı anneme anlatınca annem bana bakıp "sen kafayı yemişsin ergenlik heralde "dedi. Deliye dönmüştüm bana ergen demesi değildi bana inanmamasıydı . Akşam oldu kardeşim ve babam geldi. Olayı babama anlatınca babam güldü ve " daha yeni tokalaştım kızım kandıramazsın! !" Dedi ve iyice korkmaya başladım. ..

9 yorum:

  1. hoşgeldin blog alemine hikayelerini büyük bi zevkle okucam :) ama nolur çok korku olmasın tırsıyorum sonra hihihihhii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) ama korku herzaman daha çok dikkat çekiyor

      Sil
  2. blog alemine hoşgeldin canım. ay halisülasyon mu gördün acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) kendim yazdım yaşanmış birsey değil :D

      Sil
  3. Vata millete hayirli olsun :) devamini en kisa zamanda bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol :) gelecek lütfen beni destekleyinn!!! ㅋㅋㅋㅋ

      Sil
    2. Saol :) gelecek lütfen beni destekleyinn!!! ㅋㅋㅋㅋ

      Sil
  4. blogunuz hayırlı olsun fairy girl :) ben severim böyle gerilim şeyleri ama tabi başıma gelmediği sürece :D devamını bekliyoruz merakla neler çıkacak acaba :) en kisa zamanda baska bi yazıyla okumayi yorum yapmayı bekliyor olacagm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler merve :D inşallah gelmez başına böyle bir şey :) hikayemi okumaya devam edin beni destekleyin lütfen :)) ㅋㅋㅋ

      Sil