17 Mayıs 2015 Pazar

Üst Dünyalı 4. BOLUM


Üstümde simsiyah duran biri bu bi hayal mi? Tekrar uykuya dalıyorum ... Sabah olduğunda aklıma bir fikir geldi. "Ben gördüğüm rüyalardan ne yapacağımı anlaya bilirim.Bu işe son verip bakkalcının sırrını çöze bilirim" diye düşündüm. Madem  normal insan neden böyle oluyor? . Yatağımı toplarken yerde bi not gördüm orada "çatı katına asla gitme! " yazıyordu . Merak ettim ama gitmemem gerekiyordu. 


Bu gün pazartesi ve ben erken kalkmıştım, saçım yapılacak çünkü vaktim vardı ." Çıkıp baksam ne olur ki?" dedim içimden, çıkmamam gerekirdi ama dayanamadım. Herkes uyuyorken sessizce yukarı çıktım . Çatı kapısının önünde duruyorum ,girsem acaba ne göreceğim... korkuyorum.. . En sonunda dayanamayıp kapıyı açtım., bir de ne göreyim!.  

Karşımda, tavanda boyundan alsılmış en yakın arkadaşım ve her tarafta kan . Duvarda yine bir yazı"mutlumusun arkadaşım? senin yüzünden!!" . Ne yapacağımı bilemiyorum, şaşırdım ,korkuyorum.  Kapı sert bir şekilde kapandı ,açmaya çalışıyorum ama olmuyor. Birden önümde bir gölge ve elinde siyah bir torba, torbadan damlayan kan...

 "Burdan bir parmak seç! Çünkü sende onun gibi öleceksin! " 

Arkadaşıma baktığımda parmakları yoktu.  "Yani onuda seçtiği kişinin evinde mi öldürdü ? ,şimdi  bende seçersem bir arkadaşımın evinde ölü olabilir miyim?" 

 Mecburum... Çünkü bana bulaşmaya devam edecek bunu biliyorum. Bir parmak aldım ve odadan bir anda dışarı çıktım. Ellerim titriyordu ve bir not tutuyordum!...

2 yorum: