16 Mayıs 2015 Cumartesi

Üst Dünyalı 3. BOLUM




Baş ucumda bir not. .. "dün gece iyiki gözlerini açmadın belkide bu gün uyanamayacaktın!" Korktum demekki gece gerçekten gelmişti. Bu gün pazar günü tatilim tamamiyle iğrenç olaylardan dolayı kötü geçiyor. Olayları anlattığımda bana deli gibi davranmaya başladılar ama ben biliyorum bu bakkalcı tam bir "ŞEYTAN!" 

Gece rüyamda ne yaşayacağımı gördüm ertesi gün okul vardı pazartesi günü  :(( Rüyam da pazartesi günü ne yaşayacağımı görmüştüm ama gerçek olur mu? yoksa hayal mi görüyorum? Gerçekten birsey bilmiyorum hala uyuyorum ve içerden tıkırtılar geliyor "gözlerini sakın açma bir sonraki kişi sen olabilirsin unutma!" 

Yine o buradaydı..Gözlerimi sımsıkı kapattım bir yandan titreyen ellerimi durdurmaya çalışıyorum ve bu sırada gözlerimi yavaştan yavaştan açmaya başladım.. Karşımda duran bembeyaz gözler "ben sana gözlerini sakın açma demiştim !" Sesim çıkmıyor....Ben bağırmaya çalışıyorum . Üstümde simsiyah duran biri bu bir hayal mi ?...

9 yorum:

  1. Guzel olmuş devamını bekliyorummmm

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim 4. bölüm fragmanı yokkmuuu 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha fragman yayını yapmıyoruz 😂😂😂

      Sil
  3. Süpersin lutfen çabuk yaz merak ediyorum sonunu kendinize iyi bakın 😇😗

    YanıtlaSil
  4. Meraktan bayıla bilirim cidden müthiş iyi yazıyorsun

    YanıtlaSil
  5. Hikayeni beğendim benimle irtibata geçiniz. Yayınlama ve basım için yardım edebilirim. Devamını bekliyorum 😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yardımlarınızı bekliyorum desteklemeye devam edinn

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkürler okumaya devam edinn 😊

      Sil